Pretul standard de 60 de dolari, acceptat pentru un nou joc este putin nebunesc, potrivit lui Adrian Chmielarz, fostul director creativ al producatorului jocului Bulletstorm, People Can Fly. Potrivit acestuia, gamerii care platesc atat de mult se asteapta la o afacere grozava in schimbul banilor lor in aceste zile, si concentrandu-se foarte mult pe jocurile AAA de 60 de dolari, industria lasa bani pe masa.
Chmielarz a spus despre Bulletstorm, intr-un interviu cu GamesIndustry International, a spus ca toata lumea este inteligenta in retrospectiva, si uitandu-se in urma, el crede ca au fost primele victime posibile a unei mari schimbari in gaming, in care jocurile AAA de clasa mijlocie au inceput sa moara in calitate, dar nu au avut 10 moduri multiplayer si co-op si toate astea. Acesta spune ca sentimentul este ca daca vrei sa vinzi un joc pentru 60 de dolari, pentru jucatori trebuie sa se simta ca si cum ar fi de 200 de doari.
Acesta a adaugat ca Bulletstorm a fost un joc de 60 de dolari pentru 60 de dolari, si in zilele noastre 60 de dolari sunt un joc destul de nebunesc, unde sunt o multime de jocuri de calitate mare pentru un pret mult mai mic, chiar si pe cosnole. In 2014 sa dai 60 de dolari pentru un joc este putin nebunesc.
Bulletstorm a fost lansat de People Can Fly si Epic Games in 2011, si pe langa review-urile pozitive, nu a devenit un „Big Seller”. Presedintele celor de la Epic Games, Mike Capps, a spus despre joc in anul 2012, ca Bulletstorm a avut succes critic, si o multime de oameni s-au bucurat sa vada ceva nou. Dintr-o perspectiva de vanzare a fost bun, dar nu nemaipomenit. Acesta crede ca Electronic Arts spera sa se descurce mai bine. Epic a achizitionat People Can Fly in 2012 si Chmielarz s-au despartit de producator, ce a fost renumit Epic Games Poland, un an mai tarziu.